-ZeN-'s Alternate Reality

Messed up writing of what is in my mind. Ofcause, grammar wise and writing style are total n00b so dont bother about it. Just put your imagination into the words while you read. I point you the direction of imagination, you yourself have to imagine it.

 


Categories
  • Stories
  • Expressions
  • Articles
  • The Coke We Share
  • Chapter 1
  • Chapter 2
  • My Current Condition: 10-10-06
    On this day, her favorite number, 10-10, she left this house. Wrote out my feelings in chinese, will translate soon for her. I wonder why, my tears just cant stop coming down. I already try not to cry, and I am not crying. Why does my tears still fall.
    Shout All Out~!


    Tagboard by Tag-World

    Name:

    Message [Smilies]:

    夜梦写情
    Wednesday, October 11, 2006
    归来时看著空空的家
    望着你那熟悉的房门
    已听不到你的歌声了
    试着回忆起你的声音
    才发觉早已在脑海里

    每早醒来梳洗的时候
    呆呆地望着镜子神伤
    少了你牙刷的小杯子
    把洗脸盘显得很空阔
    镜子在我眼里已蒙了

    镜里泪流的我正在笑
    希望可扑灭我的泪光
    想起你那应淡忘的笑
    让我无可救药的又再
    爱上你那纯真的笑脸

    你已从这个家离开了
    虽然我们还会联络的
    虽然你还是会回来的
    但我已失去了一个家
    你我曾努力布置的家

    再也不能打包给你了
    不能帮你修洗衣机了
    没跟你一起杀小强了
    或逃离小强的还击了
    开心的我不再出现了

    外面的雾隐藏我心伤
    孤独的我望月轻轻叹
    雨的泪光播放着过往
    深夜空空道上柔风吹
    尝试吹干脸上的泪痕

    我的心已紧紧锁著了
    默默努力把自己做好
    等你回来时让你知道
    我还是会过得好好的
    应为不想你担心我了

    你还记得吗我的承诺
    和我每一个真心告白
    是永远也不会改变的
    你在我心里是我的谁
    是永远不会被取代的

    to be continue... with translation and modification or extention

    Labels:

    posted by -ZeN- @ 1:08 AM  
    0 Comments:
    Post a Comment
    << Home
     
    About Me

    Name: -ZeN-
    MSN : strangerx_77@yahoo.com
    YM! : strangerx_77
    Friendster: http://www.friendster.com/zenchet
    Home: Ipoh, Perak, Malaysia
    About Me: Different.
    See my complete profile
    Previous Post
    Archives
    Links
    Others Blog